02 April 2007

狠下心。。。

我终于狠下心做出以前一直以为办不到的事!然而,当一个人真正狠下心来,根本不需靠任何人也可完成你要的结果!走了这一步,我不懂是对是错。。。更不懂该为了大局着想而继续忍气吞声;还是时候给他个'下马威'?三年了。。。忍了三年,觉得好累!我这个人总是如此的软落。。。总被人欺负,
是时候脱胎换骨从新来过吗?还是继续经营这不会增值的结果?难道这辈子就这样下去吗?我不开心。一点都不开心。为何总觉得找不到一个能真正了解我的人?家人及男友也不过如此。。。真正伤我的人原来是我最亲的人。。。为什么要这样对我?我伤心,难道你们就不难过不心痛吗?想的都是他们自己,有理解过我的感受吗?我真的好辛苦。。。付出的,为何得不到珍惜?

2 comments:

Wois said...

别哭!别气馁。。。

世上还有存着爱,爱你的人,和你爱的人。。。

Anonymous said...

Yee, so sorry, long time didnt log in to view yr recent news...thought wanna write new blog but i forget password & name liao...so i leave some msg for yr blog here.
Yee,i feel so sad & sorry after view yr blog, i cant help anything at the moment u need help, i know all must done by ourself, just share if we need help ok.
ya, i so agree with what u said at the last few line, family & the ppl we loved no even understand us & hurt us most...what we GIVE no ppl will "appreciate"..i got this experience b4 so i can know what yr deep feel...
life like to play with us, something we cant avoid, is "ming zhong zhu ding"de, Yee, anyway, all will pass nothing will longer no matter happy or sad, nothing forever ok! just LIVE now!! enjoy PRESENT!
WenChui